Hello!
DATUM: 2008-08-25 | TID: 21:53:45 | KATEGORI: Vardag 2008

Sämst uppdatering. I know. Men jag har mina skäl :) Så är det en ny skolvecka och första dagen avklarad. 4 lektioner med en lång lunch. Inte så illa. Tror att varje torsdag så serverar cafeterian pannkakor. Jag kan säga er att jag blev överlycklig. Perfekt lixom! Jag som är helt förälskad i skol-pannkakor.

Efter skolan var jag i Huddinge C med Laura,Mikaela,Mikks och Niklas. Träffade även lite annat folk från ballecrew. Så sjukt länge sen vi sågs. Men blir ju oftas så när man har bytt skola och så.. Sorligt nog men jag ska försöka mitt bästa med att hålla kontakten med det älskade ballecrewet! När alla skiljdes åt så följde Laura med mig hem och vi tog det bara lugnt och pratade. Nu sitter jag här i min säng och ska snart ta en snabb dusch och sen sova, tror jag .....

♥ SKRIVET AV Laura

laura was in town:D

DATUM: 2008-08-26 | TID: 22:28:19
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?