Godmorgon
DATUM: 2008-08-31 | TID: 10:25:26 | KATEGORI: Vardag 2009

Så var man vaken. Varför ska jag alltid vakna så himla tidigt ? Hur jag lyckas föreblir ett mysterium. Men nu har jag och Lovisa iallafall ätit frukost och nu sitter vi vid varsin data och bloggar. Skojjsigt. Idag ska jag in till något köpcentrum med min kära vän Laura. Ska försöka få lite pengar utav pappa men känner på mig att det kommer inte gå så bra. Men man får ju alltid hoppats på det bästa. Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig så jag är klar att åka när Lauras träning är klar. Vilket är om kanske tre timmar eller så. Tänkt om jag egentligen hade legat och sovit just nu. Åh va skönt det skulle ha varit...

Igår precis innan vi åkte iväg till NRJ så lekte jag lite med kameran hehe..


♥ SKRIVET AV pennie

gud vad söt du är gumman!:)<33

DATUM: 2008-09-02 | TID: 20:49:38
BLOGG/HEMSIDA: http://penniiie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?