...
DATUM: 2008-08-12 | TID: 21:05:09 | KATEGORI: Vardag 2008

hallå gott folk ! =)


Är jätte glad att äntligen fått ett tillfälle att sätta mig vid datan. Dom här dagarna har jag haft fullt upp med annat så har inte blivit någon tid för dator eller jo några korta stunder som inte räknas.Efter ha varit med frugorna i två dagar så är jag slutkörd! Men har haft jätte trevligt. Inatt kändes det som att jag knappt sov något. Vi var tre stycken som delade på en 140 säng och alla tre älskar att ha stor plats. Så under tiden jag var vaken så smackade Katta medans hon sov och Lovisa småsnarkade. Vilket inte gjorde saken bättre då blev ju svårare att somna men lyckades tillslut.

Dagen började med att vi frugorna åkte till en frisörsalong där Lovisa slingade och klippte topparna. Blev verkligen jätte fint. Bra resultat där. Åt på grillen så det blev min lunch, en liten pomfritt. Så jag har gått hungrig hela dagen tills vi kom hem vilket var för en timme sen. Innan så hade jag och Lovisa varit inne i stan och kollat runt lite i affärer. Köpte hem en jätte fin Ordning&Reda kalender. Sen blev det ju självklart en fika på Mc Donalds. Man kan ju säga att det är vårat andra hem nästan hehe. Träffade David en liten snabbis också han gav oss sällskap när vi åkte till Älvsjö.

Vi skulle åka till Media Market med pappa. Mina iPod hörlurar har gått sönder. Fanns inga iPod hörlurar där så köpte ett par Skullcandy. Jätte bra ljud så rekomenderar dom verkligen. Kostar drygt 300 kroner. Så nu har jag ett par rosa hörlurar. Riktigt fräcka. Pappa köpte även hem Wii spelet så nu har vi det. Verkar riktigt roligt så ska test spela det någon gång denna vecka när jag har tid. Imorgon blir det UNG08 med frugorna tror jag, ska iallafall dit med Lovisa för hon ska sova över hos mig idag.  Ska bli jätte roligt hoppas det inte blir någon besvikelse som förra året. Ber för bra väder också! Ja juste ja!  Bilder på det jag har köpt dom här två dagarna kommer upp lite senare.Så håll utkik!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?