Dansa som på techno droger
DATUM: 2008-08-01 | TID: 10:20:39 | KATEGORI: Vardag 2008

Sitter och lyssnar på Segertåget - Maskinen. Blir dagens mest spelade låt. Hur bra som helst! Nu är jag tillbaka till mitt skrivbord har varit i arkivrummet den senaste halvtimmen. Trodde jag skulle svimma där inne. Vi var 4 personer där inne där det knappt finns någon luft. Ingen luftkonditionering utan bara en lite fläkt. Tur att jag bara hade fått en lista på 25 sidor. Fanns knappt några avslutade projekt så  har en liten hög som måste in i kartonger. Har suttit och kollat på jeans på Zoovillage. Vill ha ett par svarta jeans med snygg stuprör. Sen vet jag inte vilket märke jag vill ha. För det är ju olika kvalité och hur fickorna ser ut o.sv Men hittade 3 favoriter =) Vet att alla tre har bra kvalitet. Men nu gäller det bara att se vilka som sitter bäst. Vet att Åhlens City säljer dom här se så efter Cypern ska jag dit och leta jeans.


Acne kostar 1000 kroner

  

Nudie kostar 1000 kroner

 

Cheap Monday 400 kroner


♥ SKRIVET AV a

kan inte du ta en bild på din garderob ? så man får ett litet inkik ? (a)

hälsningar.

DATUM: 2008-08-01 | TID: 11:27:41



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?