Boktips
DATUM: 2008-08-28 | TID: 20:00:15 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan Svejsan!

Sitter i soffan och kollar på friends. Ända tv serien som jag kan se samma avsnitt flera gånger utan att det blir uttjatat. Har hört några rykten om att det ska komma en friends the movie. Som SATC filmen. Så hoppas på att den kommer att spelas in. Ska snart ta och duscha och sen lägga mig i sängen och påbörja läsa min nya bok. Tystnadens hus av Magnus Nordin. Min favorit författare! Älskar alla hans böcker. Rekomenderar hans två bästa böcker förföljaren och prinsessan och mördaren. Något jag alltid gör är att när jag läser en bok kan jag helt plötsligt börja läsa en annan. Inte att jag läser ut den första boken och sen påbörjar den andra utan nej jag byter bok lite då och då.

♥ SKRIVET AV Anonym

det var länge sen dom ryktena gick , dom skulle faktiskt spela in en film men sen blev det inget av... det var som jennifer aniston sa , "vem skulle vilja det... egentligen?" alla skulle bli besvikna

DATUM: 2008-08-28 | TID: 20:18:26
♥ SKRIVET AV M

Har läst prinsessan och mördaren den är asbra

DATUM: 2008-08-28 | TID: 20:23:11
BLOGG/HEMSIDA: http://ijmj.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Ida

hihi magnus nordin var min gamla svenska och engelska lärare:D

DATUM: 2008-08-28 | TID: 22:33:39
♥ SKRIVET AV Mandy

Svar till Ida: Jaha! Min kompis har också haft honom som lärare :)

DATUM: 2008-08-28 | TID: 22:35:05
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV hanna

prinsessan och mördaren är faktiskt ganska bra.

intressant iaf :)

DATUM: 2008-08-29 | TID: 15:44:56
BLOGG/HEMSIDA: http://hanniisen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?