Att göra flera saker samtidigt går inte så bra ..
DATUM: 2008-08-14 | TID: 13:13:53 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu sitter jag här i min säng och  gör ett flertal saker samtidigt eller jag försöker. Jag håller på att sminka mig,välja ut kläder och installera ett nytt fotopogram. Microsoft Digital Image Suite Edition. Får hoppas att det är något bra.Mamma kom hem med det igår och sa att hennes vännina Annika hade tyckt att det var jätte bra och smidigt. Hoppas det nu stämmer. Trodde att idag skulle jag absolut inte ha något att göra utan bara sitta och dega hemma. Men så kom räddaren i nöden. Katarina Peterson! Så klockan halv 3 ska vi mötas inne i stan. Då jag förhoppningsvis hittar mina cheap monday jeans =) Har tagit lite över ett tusen kroner i från min lön så jag skulle kunna handla lite mer kläder till skol starten. Nu är det bara att hitta fina kläder.



♥ SKRIVET AV - EmmaConstance -

Svar: Tyvärr kan jag inte hjälpa dig just nu för jag har inte tid med bloggdesigner.

Däremot kan det ploppa upp nån designutlottning någon gång ibland så i så fall får du hålla utkik efter det eller be någon annan :)

DATUM: 2008-08-14 | TID: 15:46:47
BLOGG/HEMSIDA: http://emmaconstance.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?