Äntligen så är man hemma.
DATUM: 2008-08-31 | TID: 02:48:36 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå bloggen!

Så var man äntligen hemma eller har varit hemma i kanske en timme nu. Ojoj vilken dag. Om jag ska kortfatta allt så åkte vi in till NRJ med L och V. Där vi träffa C och G. När vi väl kom ner till NRJ förstog vi att vi faktiskt har växt ifrån det. Visst kan det vara roligt någon gång ibland men att stå och hänga där. No thanks! Men vi var iallafall där ett litet tag eller rättaresagt vi gick fram och tillbaka. Först centralen sen kungsträdgården fram och tillbaka. Träffade på en massa folk. Alltid roligt ju. Men så får vi ett sms utav V och L som frågar om vi vill följa med på fest. Så åker jag och Lovisa till festen med inte så jätte höga förväntningar. Men det blev en riktigt lyckad kväll! Vi fick även sällskap hem utav L och V och när vi är rätt nära där jag bor. Så kommer det fram en väldigt berusad man och börjar prata en massa skit. Under en stund ville jag bara springa därifrån. Sånt där tycker jag är riktigt obehagligt så det är inte sant. Vill bara försvinna i sånna tillfällen.Men så tillslut så började han gå sin väg. Tack och lov!

jag och min bästavän Lovisa!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?