All about my day
DATUM: 2008-08-17 | TID: 00:59:49 | KATEGORI: Vardag 2008

Förlåt för den kassa uppdateringen. Men har haft fullt upp hela dagen. Har haft en riktigt underbar dag och hoppas att ni också har haft det! Träffade Katta klockan halv 4 och vi gick raka vägen till Gina Tricot där jag lämnade tillbaka mina chinos. Ett besök på JC där jag hittade mina nudie jeans men smart som jag är glömmer jag ena 500 hundringen hemma så la undan dom till imorgon. Köpte ett par nya skor idag. Jääääääätte fina men fick lite skoskav i ena foten men det gick över efter en stund. Sen gick vi till varenda Mc Donalds i centrala stan men alla var fulla så vi tog tunnelbanan till slussen och åt middag där, som vanligt dåra.

Vid halv 7 hade vi träffat Lovisa,Hanna och Cecilia och var med dom hela kvällen. Var vid kungsträdgården först och träffade på ett fler tal personer. Men efter en stund blev det lite långtråkigt så vi gick till Stureplan och köpte en cafe coler. Var så sugen på en. Där så träffade vi även på lite folk. Så efter vi varit där drog vi oss tillbaka till Kungsträdgården och var på The Voice till det sluta. Flo-Rida ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGDE! Blev lite dans medans han uppträdde hehehe.  Ja efter The Voice drog vi till Norrmalmstorg och träffade ännu mer folk. Efter en stund blev det lite överdrivet och det var dags att åka hem. Fick sällskap utav Kvinnan Lovisa och Mannen David. Min älskade pappa var så snäll och hämtade mig i Älvsjö för annars skulle jag egentligen ha kommit hem för typ mindre än 10 minuter sen.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?