A weak now
DATUM: 2008-08-28 | TID: 18:29:11 | KATEGORI: Vardag 2009

Så var jag vaken och precis ätit middag. Gick och la mig ca en kvart efter jag hade bloggat och vaknade inte fören halv 6. Några timmar sömn som verkligen behövdes. Snart ska jag ta och skära alla frukter och fixa mig mumsiga fruktsallad som jag har suktat efter hela dagen. Ska bara låta maten sjunka ner först så jag inte mår illa som brukar hända. Imorgon är det redan fredag. Så var det helg! Ska ha spa-kväll med Lovisa på fredag och sen NRJ in the park med frugorna på Lördag.


♥ SKRIVET AV stephanie

svar; jaha okej du går på en skola som man får "matpengar" till att gå på resturang på lunchen :) är din skola bra då? vad heter den? (-:

DATUM: 2008-08-28 | TID: 19:50:31
BLOGG/HEMSIDA: http://ssstephnie.blogg.se/
♥ SKRIVET AV stephanie

svar: jaha ja låter bra :-) om jag inte minns fel så bor du i sthlm va? (-:

DATUM: 2008-08-28 | TID: 20:24:20
BLOGG/HEMSIDA: http://ssstephnie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?