13 Augusti
DATUM: 2008-08-13 | TID: 18:24:21 | KATEGORI: Vardag 2008

God eftermiddag =)


Hoppas allt är bra med er med mig är allt bara bra. Lite trött bara men det är jag ju nästan alltid så vad ska man göra åt saken. Är hemma nu med Lovisa och Katta. Vi sitter med två datorer och g33k4r oss och väntar på att maten ska bli klar. Efter det ska vi nog kolla på Moulin Rouge. UNG 08 sög rent sagt hästballe. Verkligen en stor besvikelse. Gick runt allt och så var vi klara. Blev även ett besök på Mc Donalds innan det var dags att åka hem till mig. När vi väll kom till Huddinge centrum köpte vi hem godis och köttfärs. Efter frugorna har åkt hem ska jag gå igenom mina kläder och vika allt fint för nu ligger allt bara huller om buller.

Dagens outfit



♥ SKRIVET AV Anonym

Kan du inte visa vad som finns i din garderob ?

DATUM: 2008-08-13 | TID: 19:13:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?